Snart så

Ännu en gång så är man skit trött även om man däckade vid halv 9 igår. Anledningen att jag är så trött idag är för att jag var vikarie för en lärare på viggbyskolan, men jobbade bara från 8 till 20 i två så det var inte så farligt. Tog en snabb tur till centrum där jag fixade en ny digipass (råkade låsa min i helgen) och hälsade på Ellie som jobbar på burger king, lämnade även en påse lussebullar till henne som mamma hade lovat att hon skulle få.
Resten av dagen ska jag spendera med att ladda ner till musik och filmer som jag ska föra över till den externa hårddisken och sedan dra på middag hos mammas kompis. Kanske tar fram lite saker som ska packas om jag orkar. Kan verkligen inte fatta att jag åker på söndag, ska bli så jävla underbart, speciellt att få slippa mörkret och kylan ^^ 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0