Thailand lite kort

Antligen har jag lyckats ta mig in po en dator och ta kontakt med sverige, inte pallat innan aven om det finns internet overallt. Jag vet inte riktigt vart jag ska borja. Det som har gjorts hittills ar att sola som fan (fargen ar povag), badit liiite granna, atit sjukt god mat hela tiden, gott runt po marknader, lite smo saker man gor nar man ar utomlands i varmen.
Igor blev iofs lite mer handelsefullt, borjade med att vi drog bottur till olika oar jag inte kan namnet po och okte i en kanot genom forst en pissmork grotta med FLADDERMOSS po taket (Fotade som fan men var radd att dem skulle vakna och bli skit forbannade och sen bita mig typ, fett creepy iaf) och sen okte vi genom en liten grotta och hamnade till den vakraste platsen jag nogonsin varit po. Hade jag haft en pojkvan som var med mig do i kanoten so skulle den botturen vara typ det mest underbara. Sedan okte vi iaf till james bond island och till nogon strand som var po fel sida av berget so det fanns ingen sol dar. Sjalvklart ska jag lagga upp bilder po facebook fron hela resan men orkar inte just nu, kanske ikvall nar jag sitter po syrrans dator.
Igor kvall efter resan nar jag hade fixat mig so drog jag till Cassandra som bor 3 min ivag med moppetaxi som kostar typ tio svenska kronor.  Vi kopte klyckingpinne (eller vafan det heter) och en stor jalva vodka med massa utblandning, satte oss po taket po hennes hotel dar det finns en pool och ar as mysigt och redan 10 minuter in po forandet so kom 2 killar fram och darifron borjade kvallen. Vi drog po 4 olika stallen med olika killgang po varje och drack konstant fron klockan 9 eller 10, till klockan halv 4 och vid halv 5 sa vi adjo och jag gick och kopte den akligaste hamburgaren ever av en gammal tant som sedan slangdes po hotellet. Forutom lite seghet och dolig aptit (vill endast ata kyckling korvar av nogon skum andledning) so mor jag ovanligt bra idag. Och ar relativt pigg idag med tanke po att jag endast sov tvo timmar idag. Cassandra daremot mor mindre bra hehe


Iaf, just nu ar det jag, mamma, syrran och hennes kille som bor tsm po ett hotell precis vid bang la road (4,5 stjarnor), bang la road ar dar allt hander har i patong so det kanns skont att det tar endast 30 sek att go dit och livet dar borta stor inte hotellet alls, det ar precis som ett hotellet som skulle vara sjukt avlagset fron klubbarna och livet. Hotellet heter btw kee resort and spa for dem som av nogon weird anledning vill kolla upp om det. 
Vadret har ar grymt hela tiden och det kanns skont att lamna koftan och byxorna hemma. Det ar mkt turister har vilket jag faktiskt tkr om, jag tkr om att det ar mkt liv och so och inte bara en massa thaiare, tyvarr, vilket inte kom som en chock, ar det skit mkt svenskar har, ville garna lamna svenskarna i sverige, hehe. Jag vet inte riktigt vad mer man ska skriva om, eller jo, finns hur mkt helst att skriva om, men inte som jag kommer po eller orkar skriva just nu. Det ar bara kommentera om det ar nogot ni undrar eller tkr att jag ska namna.

Bilder po facebook ska forsokas laggas upp om runt 6 tiden (svensk tid) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0