Lill-lördag :D

Så var det dags för dagen för ens sista utgång innan man drar. På söndag rullar vi in på Arlanda och sedan ser ni inte mig för än slutet av mars. 
Ikväll var planerna att dra till tegel men Mackan har lyckats blivit portad därifrån, vilket inte är så svårt med tanke på vilka störda vakter dem har där. Istället drar vi till stan och för att kunna hålla hårt i pengarna så drar vi till Hellströms som ligger på söder, ganska litet men gillar det ändå. Speciellt på sommaren så man kan sitta på uteserveringen och dricka iskall och billig öl ^^ Stänger vid ett så om vi pallar så drar vi bara vidare efter :) 
Och så som det ser ut nu så blir vi en del, det blir iaf Magda, Ellie, Lisa, Liz, Daniel, Hampus, Mackan, Blaff och Wille. 
Tror det kommer bli en jävligt lyckad kväll och nästa gång jag super mig full så kommer jag vara i varma goa Thailand :D PUSS!!





Kommentarer
Postat av: Jakobkajsa

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-19 @ 09:41:42
URL: http://jakobkajsa.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0