sliten sak

Som vanligt börjar jag från senaste inlägget tills nu och senast så slutade jag innan det blev dags för krök. Lördag kväll runt åtta tiden kom Magda, Mackan, Wille och Blaff hem till mig och det blev öl på en gång och när vi kom till Harry B var nog alla gaaanska lulliga. Hela kvällen är bara ett suddigt moln och dagen efter fick jag reda på mer och mer. Minns lite granna iaf, t.ex. att jag blev först utslängd av en av vakterna som Magda lyckades övertala men inte långt efter så kom en annan vakt och slängde ut mig så då blev dags att dra. Wille drog när jag blev utslängd så vi åkte till honom för att käka lite och ta en powernap och sen åka på efterfest. Självklart däckade jag och vaknade inte för än klockan sex på morgonen. Under den tiden hade Magda och Blaff oxå och tydligen hade dem försökt väcka mig men jag sov som en stock ^^ Blev bakiskäk på palma dagen efter och spenderade en hel del i soffan när jag kom hem.
Idag så har jag haft en väldigt jobbig dag och är helt slut. Skulle nog de flesta vara om dem har varit barnvakt från klockan åtta till halv 6 och var tvungen att underhålla barnen hela dagen, alltså åka pulka, leka i snön, leka en jävla massa överhuvudtaget och hantera en skrikig 5-årig pojke och en provocerande storasyster.
Nu kom mor och syster hem med thaifood. Återkommer, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0