Igår, Idag, Imorn

Igår var mer eller mindre en lyckad kväll. Medans Liz, Clarén, Hampus och Lillis förade på sitt håll så förade jag, Ellie, Magda, Blaff, Mackan och Wille hemma hos blaff. Kan lugnt säga att vi drack en del och jag fick ta rätt så många straffklunkar. Kände mig full redan efter andra flaskan och så skulle man dricka 3 till och jag var inte den ända som drack så mycket. Tyvärr slutade inte det när vi kom till hellströms och för att jag lutade ner mitt huvud mot bordet i typ 10 sekunder så blev jag utslängd (klockan var runt elva då...). Troligen för att det var min sista utgång så följde alla med ut och vi fortsatte festen på ojojoj. Minns inte jätte mkt från den tiden även om jag drack vatten hela tiden men det var typ mest röka, dricka, röka, dricka, kissa osv. Blev tyvärr en massa strul när vi skulle åka taxi hem och lite bråk, men vad ska man säga, alla var skit packade. Även om jag hade spenderat 3 timmar med att bara dricka vatten så var jag fortfarande helt borta när jag kom hem, hade börjat göra potatismos och allting och Ellie som sov över berättade att vi var as högljudda (oops).


Förutom att jag var as seg idag så har jag faktiskt mått jävligt bra, lite smått illamående när man va nyvaken men det gick över rätt snabbt. Orkade till och med följa med Ellie till ungdomsmottagningen och sedan till centrum för att växla pengar och köpa lite småsaker. Sjukt skönt var iofs att Ellies mamma var i centrum oxå så fick skjuts hem. Ellie var inte precis i rätt skick för att köra idag :P Resten av dagen har jag bara latat mig i soffan och kollat på Masterchef USA, ska nog kolla på ett till och sedan sova :)


Imorn blir det packning, nästan allt ska ner i väskan, ska även ringa tjejerna och kolla om dem vill köra en hejdå fika på café 60 på lördagen. Vill inte boka in imorn för att jag kaaanske ska träffa en kille som jag träffade igår. Får se om jag vågar höra av mig (a). PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0