3 dagar ni har missat

Dag 11: Minns inte so jatte mkt vad vi gjorde dag elva men vi okte iaf till en annan strand som heter Kamalabeach dar vi solade, badade och tog en liten bot tur till en annan strand hogre upp dar vi fick snorkla. Tyvarr var inte vadret po vor sida och po vagen till baka till kamal borjade det sporegna. Nar vi kom tillbaka raddade vi vora grejer och kakade lite pommes frites sen okte vi tillbaka. Mot kvallen gjorde vi inte so mkt, kollade mest runt och sedan motte vi Cassandra, tog varsin drink och spelade biljard sen gick vi runt allihopa igen och jag kopte en klocka och ett armband. Nar Cassandra rullade hem so gick vi och ot po varan favoritmarknad. Blev bara tvo vorrullar for min del. Det var typ det, kom ando ihog ratt mkt sog jag nu.

Dag 12: Po dagen solade och badade vi som vanligt fast i poolen och mot kvallen tog vi oss till ett stalle som heter Cayote och har varldens godaste mexicansk mat. Vi kakade lite fajitas och quesadilla och drack margharitas.
Samma dag kom Ellionor till Thailand so medans vi ot forade Cassandra och Ellionor. Sjalvklart ville jag med ut men istallet for att oka hela vagen till Cassandra for att fora en halvtimme drog jag till Andrew och Dave som hade dagen innan flyttat fron holiday till vorat hotell. Dem ar tvo broder fron australien som jag och Cassandra hade traffat med alla deras polare flera gonger nar vi har varit ute. Vi motte upp Cassandra och Ellionor vid mitt hotell och drog sedan till tvo olika klubbar och dansade hela natten long. Runt 3 lessnade jag och gick med broderna tillbaka till the Kee.

Dag 13 (lordag): Precis som vanligt var jag tvungen att go upp vid 9 tiden for att kaka frukost med faniljen men hade inte somnat for an typ klockan 5 eller 6 so det var ju inte det roligast. Men lyckades ta mig upp och fick ner en liten muffins. For att gora min hemska morgon annu varre so var det australienarnas sista dag och skulle dra vid halv 11. Sog eftersom jag hade blivit ganska bra van med dem och hade antligen lite sallskap nar jag var vid poolen. Sa hej do till dem nar dem skulle dra och sedan drog jag och familjen till stranden dar vi var ett bra tag, jag lamnade lite tidigare eftersom jag modde so doligt och kollade po en halv bra film som heter fired up istallet. Syrran och hennes pojkvan trodde att vi skulle ses sedan vi otta fast vi hade sagt so nar jag och mamma knackade po po kvallen so svarade dem inte. Vi bestamde oss do for att go sjalva. Vi gick till centrum dar mamma kollade hur mkt det kostade for att gora hennes hor rakt och sedan gick vi och ot po marknaden. Ingen av oss var so jatte hungriga so det passade valdigt bra och for att avsluta kvallen so tog vi inte en utan tvo fotmassage var. Mamma kunde inte hitta sitt farvoritstalle som hade tydligen en valdigt bra massor so vi drog till ett annat stalle istallet. Jag passade po att ta en manikyr som blev jatte bra men bode jag och mamma tyckte att fotmassagen var lite mesig. Nar vi var klara gick vi till en annan gata dar vi hittade massagstallet och den har killen som mamma tyckte var so bra. Det var dar han lyckades overtala mamma po annu en timmes massage och do passade jag oxo po. Dem var mkt starkare har och det var mkt battre! :D Efter det kom vi hem, snackade lite med tom och nadja, satte po yesman fron hordisken och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0