Update!

Kanske dags för ett inlägg nu.
Just nu är jag i Limbo kan man säga. Igår fick jag reda på att jag ska börja i västerås i höst och plugga civilingenjör-robotik i fem år. 
Jobbar fortfarande på K-rauta men måste säga upp mig i god tid så jag hinner att flytta och i början av nästa vecka så ska jag lämna intresseanmälan för olika studentlägenheter.
Det känns just nu som att jag inte riktigt kan göra något eller starta något eftersom jag flyttar snart. Men kan inte avsluta något heller eftersom det dröjer ändå en månad tills flytten. Därför är jag i Limbo

Vad händer annars i mitt liv?..
Min syrra ska skaffa en liten kissemisse med sjukt stora öron. Mamma mår bra. 
Mina vänner verkar må bra, lite sura att jag flyttar men jag blir ändå bara två timmar bort så kommer nog hem rätt ofta ^^ 
Min mobil har börjat ge upp så idag ska mamma och jag kolla på en ny.
Mitt kärleksliv är... dött! Men lika bra det, eftersom jag ska iväg snart och jag har hört att det finns snygga killar i Västerås.

Det var väl allt.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0