halloj!!

God morgon :) Idag blir det jobb igen vilket jag verkligen inte göra. Är piss trött och känner på mig att mycket kommer gå fel.
Är lite rastlös just nu så tänkte köra en till update. 
Berättade senast att jag kom in på Västerås men finns fortfarande en chans att komma in på Lund och Chalmers. Men nu har vi fixat lägenhet och börjat planera inför västerås så jag vet inte ens om jag vill till Lund eller Göteborg längre. Har ju inte ens någonstans att bo.. 
Måste bestämma mig snart. Måste även kolla hur lång tid jag har på mig att skriva under kontraktet för lägenheten. 

Annars... så har jag skaffat en ny mobil, xperia neo och sagt upp mig från jobbet. Har ca en vecka kvar. Ser fram emot att ha lite semester innan skolan börjar men kommer sakna vissa från jobbet. 
Nu rinner tiden iväg, måste försöka se lite presentabel ut ^^
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0