METALTOWN!!!!

Hej hej! Precis kommit hem till Magdalena :) Åkte direkt från jobbet så har inte hunnit göra något speciellt idag förutom att packa. 
Blev tyvärr ingen moneymaking för att metaltown släppte ut fler campingbiljetter, MEN Magda lyckades fixa en biljett så nu får vi iaf bo på Metaltowns camping plats som var planen från början. 
Allt är packat och klart och jag tror att jag har med mig mer än vad jag behöver med tanke på att min väska gör att jag nästan bryter ryggen.

Ikväll blir det väl liiite mys. Tyvärr måste vi slagga tidigt så att vi orkar stiga upp runt halv 5. Då ska jag fixa mitt hår som jag alltid gör och så ska vi fixa mackor. Tåget från Magda går vid halv 6 och halv 7 går tåget från centralen.
Sen är det på väg mot GBG, Metaltown och SOAD. Supas ska det göras en massa och fotas så klart :D
Åker hem på redan på söndag tyvärr och på måndag blir det jobb så vi hörs nog inte för än på måndag eller tisdag ^^ PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0