Midsommar

Juste, jag har en blogg, hade jag helt glömt bort ^^ 
Vilken midsommar det har varit! Jag och Magda bestämde oss för att stanna hemma hos mig och bjuda in ca 25 andra pers. Blev lite smågalet men hade skit kul.
Dagen efter blev det pizzadelivery till alla som sov över, kebabrulle, mums! Bakis som fan men självklart skulle det bli utgång igen. Vid 9 tiden på kvällen hämtades jag och Ellionor upp av Knirken och rullade hem till Wille där vi drack stora mängder alkohol och vinglade sedan ner till Tegel. Där drack man ännu större mänger alkohol och sedan vinglade vi tillbaka till William. Dagen efter blev det fyllekäk igen, men för mig som mådde PISS så åt jag inte min älskade pizza för än typ 8 på kvällen :( 
Åkte hem efter direkt käket eftersom jag jobbade i måndags och efter jobbet åkte jag tillbaka för att ha filmkväll med Wille och Mackan och kom tillbaka igårkväll.
Nu ska jag bara jobba hela veckan och sedan åka till bleking på måndag. KUL! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0