Moneymaking?

Hej svejs! Precis avslutat en helg jobbig helg med en mysig kväll hemma hos mig med Ellionor.
La även ut min campingbiljett till Metaltowns camping på blocket idag, den kostade mig 250 kr och nu ligger budningen på 3500kr, kommer göra säljet imorn bitti så får se om han bangar ut eller inte. Har annars några andra höga bud i fall han gör det så är gör är rätt nöjd kan man lugnt säga. Slipper i vilket fall låna pengar från mamma.
Kommer jobba imorn och ska försöka byta min torsdag till tisdag så att jag jobbar äver tisdag och onsdag oxå. Då blir jag ledig ända till måndag och jag och Magda kan hoppa på buss/tåg till gbg onsdagkväll eller torsdagmorgon och sedan åka bil på söndag med Pasy och Adde hem.
Vi kommer bo på lissebergs dropin-camping nånstans ute i vishan för ca 300 spänn, men det är många festivalare som ska bo där oxå så det kommer bli nice :D

Är taggad som fan!! hoppas bara att jag kan byta min torsdag så att jag kan vara ledig, annars får jag vara jätte sjuk då ;) 
Nu blir det läggdags! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0