Oh sweet summer

Glad midsommar mina kära små vänner!
Jobba igår gick ovanligt bra och nu när jag har vilat upp mig känner jag mig taggad att jobba igen. Jobbar inte idag tack gode gud. Denna midsommar blev inte alls som planerat, hade tänkt att vara med mamma och familjen men alla verkade banga på den idén så mamma åkte för ca en timme sen till Dalarö och firar midsommar med hennes kompsiar. Skulle gärna följt med men eftersom inga av deras barn kommer så kände jag att jag inte skulle ha så roligt.

När magda slutar sitt jobb så ska vi ses, äta lite midsommar mat och supa skallarna av oss. Sen kommer vi väl våldgästa nån fest ;)

Planerna tills att Maggan slutar är att duscha och sedan skutta runt i huset till det stenhårda ljudet av... min musik :D
PÖSSSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0