Tihi

God morgon :) 
Igår efter jobbet var jag med Liz efter jobbet, tänkte ta en snabbpromenad men slutade med att vi bara satt och pratade i flera timmar om ALLT. Var jätte härligt och mysigt.
Jag har ju en dröm att lämna sthlm till hösten för att bara lämna allt och börja om, men jag vill fan inte lämna mina bästa kompisar "/ Får se till att man kommer hem ofta typ ^^ 

Idag vaknade jag vid 12, aaaaas skönt, hade värsta madrömmen men fick iaf sova ut. Ville iofs vakna vid tio för att jag hade en del jag ville hinna göra idag men snoozknappen var allt för frestande.
Nu ska jag till centrum och hitta ett par skor och nån topp till ikväll. Min älskade kusin och bästa vän Tara tar studenten idag och då vill jag se lite duglig ut iaf. Plus att jag verkligen behöver skor!

CONGRATZ CUZ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0