Underbara lediga dag!

Som jag sa så skulle det inte bli så mycket i helgen, kom hem och dog bara.
Igår var jag däremot hos Fne och kollade på The prestige och Kill Bill 1. Tummen upp åt båda :P
Idag var jag ledig och fyfan va underbart det var. Gick upp och chillade framför tvn, åkte sedan till Hägernässtrand med Magda, Maddo, Patricia, Wille och Johan. Var jätte mysigt men hur mycket jag ännu försökte steka så kändes det som att jag fick NADA färg. Lyckades däremot doppa mig i vattnet TVÅ hela gånger och tappade känseln i bena båda gångerna ^^
Efter stranden körde vi Afterbeach på tegel och tog typ 2 öl och nu stinker jag svett, aftersun och öl.
NU blir det entrecote med ugnsrostade grönsaker MUMS! Och om två timmar blir det läggdags, ska ju ändå upp vid fem...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0