Slutkörd

Hej Hej :D Här kommer världens sämtsa bloggerska!

Metaltown var awesome!! Okej det regnade och vi fick max 5 timmar sol under resan men det stoppade inte oss från att ha kul. Vi åkte dit torsdagmorgon och vi som tältade tsm var jag, Magda och Wille, Adde och Pasy och Alex och Oskar. På fredagen började Metaltown och System of a Down avslutade kvällen. Det var helt underbart, stog nästan längst fram och kunde knappt andas men vad jag njöt av att höra dem live. Bästa 90 minuterna av mitt liv. 

Dagen efter såg vi lite fler band, t.ex. Korn. Det var ett sånt jälva drag under Korn och att det spöregnade gjorde hela konserten så mkt bättre. Man kan lugnt säga att det var lite av en besvikelse att se Volbeat direkt efter :P

Vi kom hem söndagkväll och på måndagen åkte jag och jobbade. Det var ett helvete. Jag var fan inte redo att gå tillbaka till jobbet. Har inte sovit ut på två veckor och igår sa min kropp till. Mådde piss och kunde inte göra något annat än att sova.
Nu börjar jag känna mig utvilad och ser fram emot att jobba lite igen :) 
Planer på midsommar är fortfarande ett mysterium och jag återkommer med det :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0