where's the money at?

Nu har det gått några dar sen mitt senaste inlägg men förutom jobb har jag haft fullt upp.
Direkt efter jobbet i tisdags söp jag mig as full på en barndomskompis studentmottagning och mådde på piss på jobbet dagen efter. Efter jobbet den dan fick vi gäster som vi inte hade träffat på typ ett år. As trevligt och syrran kommer över oxå. När dem hade gått lärde jag mig göra origami-tranar så jag har nått att göra på jobbet. 

Idag har jag varit ledig, aaaas skönt! Var i centrum med Liz och kollade lite kläder. Ikväll ska jag vara barnvakt och tjäna lite pengar vilket behövs NU!
Fick för mig att Metaltown var 17-18 juli men tydligen var det 17-18 juni, alltså nästa fredag. Smått i panik använde jag mina allra sista pengar och köpte en biljett. Fick min lilla skatteåtebäring idag men den kommer ta slut så fort jag har köpt tur och retur bussbiljett till Göteborg. 
Så just nu levar jag jätte fattig och måste låna pengar av mamma så att jag kan leva under Metaltown. Ville även köpa lite kläder innan så får göra som Magda och internetshoppa och betala nästa månad ;)
Nu ska jag äta lite och byta om PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0