Bakis- /latdag

Tegel var as roligt, det var lagom mycket med folk och träffade nuvarande och äldre kompisar. Tiden gick rätt så fort och jag kan inte säga att jag minns kvällen i detaljer men jag minns att jag var inte med en och samma person mer än en halvtimme och att jag hade skit kul :)
Både Adde och en snubbe som jag trodde Liz kände sov hos mig efter vi hade gått ut med Liz hund Nahla och fem timmar senare runt 12-tiden när vi steg upp så var killen borta. Poff ^^ 
Man kan lätt säga att detta har varit en bakis/lat dag då det ända jag och Adde har gjort tills en halvtimme sen var att kolla på film/serier och ätit och nu när han har åkt ska jag göra precis samma sak. Blir anime-filmen "Min granne Totoro" och en halv chipspåse :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0