Feel the pressure

Har precis blivit lämnad av Cassi och Ellie, blev lite ensamt men ska nog ändå sova snart. Imorn blir det nästan samma sak igen. Blir sola, gymma och sen plugga. Ser så jävla fram emot att provet ska vara över så jag kan ta min tid till att söka skolor och jobb istället. Har verkligen skjutit upp allt bara för provet skull och har inte kommit igång med körkortet än heller. Känner mig lite småstressad just nu och för att göra det hela bättre så börjar pengarna ta slut. Hur fan ska man klara sig på 2000 när man är helt jävla arbetslös och gillar att hitta på saker hela tiden?
Ne nu måste jag nog sova innan jag börjar tänka för mycket. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0