Festivalfeber

Så många festival, så många band, så lite pengar.

Vi kan ju börja med två utländska festivaler som har några av mina favoritband, Rock am Ring i tyskland och Download i England. Räknade att det va 18 band som jag ville se. Har aldrig varit så många som jag har velat se förut.
Sen så har roskilde helt okej band, men alla band jag vill se där finns på peace and love och ingen av dem håller samma standard när det gäller band som Download och Rock am Ring. Inga av mina älskade rockband ^^
En annan festival jag vill dra på, som jag har i flera år velat dra på, är Sweden Rock som har skit bra line up i år. Rocklegender ftw! :D

Metaltown är spikat iaf, många som ska dit, grym line up och så ligger det i älskade göteborg. En till festival vill jag på, vilken den blir får jag se med tiden. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0