FLITIG

Idag ska jag försöka vara extra flitig.
Började med att vakna 20 över 9 och kolla lite på Projekt Runway med Magda. Klockan 12 drog vi till gymmet och jag tyckte att jag körde väldigt hårt idag, är helt jävla mör xD och för att fortsätta vara flitig så ska jag städa mitt väldigt stökiga rum, söka lite jobb och plugga till högskoleprovet. 
Och som belöning för min flitiga dag så ska jag kanske kolla på film hos Tilly ikväll :) 

Börjar bli ganska taggad att gymma nu, trodde aldrig att jag skulle tycka om det men av nån konstig anledning så längtar jag tills på måndag då jag ska återkomma :D
Nu ska jag duscha så jag känner mig mindre äcklig. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Andreas Rosenberg

Ser att du har börjat träna duktig du är :D

Hoppas allt är bra med dig var inte igår.

Kram

2011-03-26 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0