Full fart!

God morgon :) 
Vaknade lite senare idag men det var bara för att jag och Ellie var uppe ganska sent igår och kollade på serier och film. Vi såg ikapp avsnitten av vampire diaries som vi hade missat när vi var i thailand, vilket tog typ fyra timmar. Sen visade det sig att Ellie aldrig hade sett Greenstreet Hooligans eller hur snygg Charlie Hunnam är i den filmen och då var det ett självklart att vi skulle sätta på den filmen :D

Men även om det blev mycket tid framför tvn så hann jag gymma en stund och plugga ett par timmar och det blir samma visa idag. 
Först ska jag gymma med Magda och Maddo och sen plugga med Lisa och Ellie. Efter det blir det sleepover hos mig med Cassi och Ellie. Fullspeckat schema och egentligen skulle jag solat innan gymmet men det skulle betyda att jag skulle åka nu och det vägrar jag! ^^ 

Nu är det dags för frukost! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0