Gooood morning Stockholm!

God morgon god morgon god morgon!
Vilken härlig morgon, känner nästan doften av vår här inne... Eller inte. Men soligt är det iaf och jag är rätt så pigg och glad idag. 
För att få en bra start på dagen så har jag tagit fram en youghurt, gjort en kopp te och kokat ägg. När jag är klar med frukosten ska jag troligen sätta på en film eller liknande och sedan drar jag iväg och gymmar med Magdalena.
Har upptäckt att det finns för god mat här hemma vilket resulterar till att jag sakta men säkert går upp i vikt så då får jag istället gymma mer. Då kan jag köra den hära "jag förtjänar faktiskt en whopper junior (a)".

En sak till som får mig att tycka att detta är en underbar morgon är för att om typ 2 timmar så är min älskade Ellionor hemma från Thailand. Har saknat henne alldeles för mycket den här veckan utan henne så nu är jag jätte lycklig :D älskar dig babe!!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0