Hamster på rymmen :O

Så där ja, nu har jag duschat för första gången sen Thailand, fy farao va skönt det var ^^
Tänkte bli bättre på att blogg så ni slipper dem jätte långa inläggen jag alltd skriver. Kör med flera korta inlägg istället. 
Runt 1-tiden idag kom Magda över och jag fick uppfylla lite av mina kravings jag har haft i Thailand, t.ex. potatissallad och köttbullar i baguette. Fast det var mest köttbullarna jag hade saknat. Gott som fan iaf. 
Vi satt och pratade i flera timmar och runt 4 kom nadja hem och upptäckte att den jävla hamstern var borta, IGEN. Första dagen hemma och måste spendera den med att leta efter en hamster. Än är den inte upptäckt men vi har lagt ut lite godisar så vi vet i vilket rum den är i så fort den blir lite hungrig.
Fne kom oxå över en lite stund och var väldigt besviken över att han inte fick leka med hamstern ^^
Ikväll ska jag kanske gå ut med Magda på Tegel, blir inte det av ska jag pröva min tur och ringa Liz. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0