KEBAB <333

Nu har min käre Magdalena precis lämnat byggnaden för att ta sig hem. Själv deppar jag över att jag missade min debut på systembolaget för att jag glömde bort tiden (var i thailand på min födelsedag) och nu måste jag på något magiskt sätt fixa dricka. Skulle gääärna vilja föra lite så jag slipper spendera mina sista pengar på Harrys, spenderade tillräcklig igår :P
Blev tegel till en början men kunde inte vara sämre drag så vi hoppade in i en taxi med blaff, mackan och wille och drog till Harrys istället och var där tills stängning.
Efteråt blev det käk och jag måste btw berätta, speciellt för käre Ellionor som är fast i Thailand att igår käkade jag kebabtallrik och det var bland det godaste jag har ätit på länge. I två månader har jag haft största cravings för stockholms kebab och Thailands kunde inte vara mer av en besvikelse. Kan även varit för att jag var lite på lyset men banne mig va gott det var!!

Idag blir det Harry B James igen med killarna fast med Cassandra istället. Har nog aldrig varit där innan så ska bli skit kul :) hoppas bara att min kläder kan hinna bli rena snart ^^ 

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0