Sad sad Roxy :P

Idag har jag tagit en väldigt lugn dag och bara varit med syrran här hemma. Vi lagade middag idag och om min kamera ville koppla till datorn hade jag gärna visat :)

Har även spenderat dagen till att kolla skolor, betyg, ämnen och jobb. Så jävla mycket jag måste få ordning på att jag inte ens vet vart jag ska börja. Och för att göra det ännu bättre så är jag pank. Eller för tillfället har jag typ 2000 som man kan tycka är ändå helt okej, så här slutet på månaden. Men jag har ju inget jobb, ingen inkomst. Och även om jag skulle få ett jobb nu så skulle jag inte få någon lön för än 25e maj. Hur ska jag klara mig med två tusen spänn tills 25e maj? Känner mig urusel och får mer och mer panik för var dag som går och för var dag jag tänker att det inte kommer att lösa sig.
Gör det ju inte bättre heller att man inte har pluggat till högskoleprovet som är nästa vecka, har inge körkort fast man har övningskört sen man var 16, att man bara skjuter upp allt man ska göra och är allmänt sämst.
Det ända som jag känner mig bra över just nu är att mitt utseende. Trodde aldrig att det skulle vara det, men nu är det typ det. I thailand gick jag ner i vikt, jag permanentade mitt hår rakt och fick färg. Sen när allt det är över så kommer jag troligen må toppen.

Jag brukar inte skriva sånna här inlägg med mina tankar längre men har som sagt lite panik.
Nu tänkte jag se "I rymden finns inga känslor" Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0