Partyparty

Vilken kväll igår asså :P
Började med att föra hos Blaff vid halv 9 med Cassandra, Wille och Mackan. Halv 12 bestämde vi oss för att dra in till stan och man kan lätt säga att vi alla var gaaanska fulla då och fick en ganska underhållande tågresa. Förvånad att vi kom in på Harry B James, men alla gjorde det och vi hade skit kul, iaf jag :D

Skummaste minnet jag har är när en kille börjar ragga på mig. Han snackar på om att alla tjejer ser så fula och skumma ut där och att han inte fattade vad jag gjorde där för att jag inte såg ut som dem. Tror det var komplimanger, inte säker haha. Iaf, sen säger han den sjukaste grejen och den sämsta raggningsrepliken EVER, "du är inte snygg, men du ser iaf ut som en tjej". Istället för att ta illa upp började jag as garva och berättade för dem andra. Vi fick ett gott skratt och killarna började retas med den här killen hela kvällen, mot slutet så blev han as förbannad och ville slå ner wille. Spenderade typ fem minuter med att se dem utbyta mördarblickar mot varandra. Då var det dags för att sätta sig i en taxi och dra hem för att fyllekäka.
Jag och Mackan drog till Wille där jag hittade Oxfilé, någon svampsås och den otrooooooligt efterlängtade bearnaisesåsen. Fyfan va jag åt och fyfan va gott det var. Jag måste även erkänna att jag tog en sked och åt bara bea en liten stund. (a) Var inte så farligt bakis imorse, men hade noll motorik, var sjukt seg och hade lite av en huvudvärk. Hade dessutom ont i knäna för att Wille hade gett mig den korta delen av soffan och jag var tvungen att böja på benen hela natten :(
Men fick frukost av Willes pappa iaf :D
Idag var jag hos släkt och firade persiskt nyår, var skit kul att träffa släkten igen och jag hade verkligen jätte trevligt. Tjänade lite pengar oxå, vilket aldrig är fel haha. Men men, läggdags nu :) PUSS!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0