The adventures of... TODAY

Helu helu :) Tillbaka vid datorn efter två "spännande" dagar. 
Igår var jag jätte duktig och tog mig till gymmet med Magda. Vi gymmade i två timmar i sträck och sen tog vi oss till centrum där jag mötte syrran och gjorde min debut på systemet. Hade inga planer på att dricka så tog det som jag saknade mest i Thailand, mina älskade Mariestads och två olika xider. Dem får ligga i kylen tills nästa utgång ^^
På kvällen lagade jag och Magda tacos, va as gott :D

Idag har varit jääääätte spännande, har kollat på massa avsnitt av mina serier och sedan tog jag mig ut på äventyr till centrum för att luncha med Tilly. Var jätte mysigt men tiden gick alldeles för fort. Vi bestämde att vi ska försöka leka på fredag, typ kolla på film :) 

Just nu väntar jag på min fläskkarré och efter det ska Cassi hämta upp mig så ska vi åka och sola. Dels för att jag inte vill bli blek igen och dels för att jag måste torka ut dem små irreterande finnarna på näsan som har dykt upp konstant efter Thailand, så ska jag försöka sola relativt regelbundet. Trivs jävligt bra med att va brun, men det kan vara för att jag är halviranier och iranier passar inte bra i att vara bleka!.. Tycker jag iaf
Nu är mor min hemma och som alla mammor så börjar hon med att klaga på hur stökigt det är här och den dagliga frågan "har du sökt jobb idag?". Vilket jag inte har så klart :P
Men ska fixa lite medans jag väntar på maten, kanske inte söka jobb, men städa :) PUSS!

Ps. Mitt dumma minneskort från kameran vill inte funka på datorn så kan inte lägga upp bilder från Thailand just nu. Eller några andra bilder... "/ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0