Fule jag ^^

God morgon! :)
Vaken som vanligt runt halv 10, inte av mig själv men snart så får jag nog in rutinen. Säger vi...
Igår var jag nästan så flitig som jag hade tänkt, det ända jag glömde göra var att plugga till högskoleprovet. Blev inte av med film med Tilly igår vilket inte gjorde så mycket för att jag låg ändå och halvsov på soffan och kollade på anime-filmerna Ponyo och Howl's moving castle. Så jävla fina och magiska filmer men sen så är det alltid något magiskt med att kolla på bra gjorda anime-filmer :)
Färdigfixad och klar nu iaf, ser inge bra ut men ska bara till Nackademins öppethus för Nadjas skull sen när jag kommer hem så kan jag hoppa in i duschen och fixa mig för Tegel ikväll. Ser fram emot det eftersom senast jag drog på tegel var det helt dött. Men nu är det löningshelg och enligt Magda och massa andra så är det alltid mycket mer folk på lördagar. Tro det eller ej så är det lite Täbyfolk jag har saknat när jag har varit borta ^^

Kommentarer
Postat av: Power4724

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-08 @ 09:52:17
URL: http://power4724.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0