usch och fy

Har precis ätit middag och det var för gott för att sluta äta. Nån persisk gryta som smakar så sjukt gott!
Blev tyvärr inge gym idag för jag tror att jag börjar bli sjuk och med högskoleprovet på lördag så är det inget jag vill riskera. Kör skit hårt nästa vecka istället. Då ska det även köras hårt med jobbsökande, skolsökande och körkortet!

Börja stressa mig lite över att mina betyg inte finns med på studera.nu. Alla andras står med där och det som gör mig mest närvös är att det inte är uppe för att mina betyg inte gäller. Jag gick ut med 250 poängs IG och från och med typ hösten 2010 så får man max ha 200 poäng IG. Men själv tycker jag att det är väldigt orättvist om det är så för då skulle skolan sagt det innan jag gick ut för då kunde jag fixat det. Om jag fixar det nu så kommer jag hamna i grupp två och sen tycker jag att någon borde ha sagt det. Som ni märker så panikar jag lite smått, är bara 15 dagar kvar tills sista anmälningsdagen för högskolor och jag SKA plugga i höst.
Någon som har lite info om detta som kan lugna mina nerver?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0