Bangkok dag 4

Hej hej :)
Ännu en dag har jag stekt i solen, sket i oljan idag för att jag solade bara ryggen och det är för krångligt att smörja in. Märkte även senare att det inte behövdes för att jag blev typ helt svart. Imorn ska jag sola framsidan och kämpa med att bli av med bikini-randen.
Igår blev det tyvärr ingen solning för att jag och Ellie kom hem typ sex på morgonen och sov istället till klockan 2. Vi hade dragit med några polare från Täby som jag lyckades stöta på när vi åkte runt på öarna. Vi käkade middag, förade på deras hotell och vid två drog vi till en nattklubb där alla tjejer var thaiare och alla killar var västerlänningar. Stoppade självklart inte mig och Ellie från att dansa som galningar på någon slags scen med staket runt (tur var för jag ville inte ramla av en scen igen). Ellie lyckades få en lebb som raggade på henne och jag fick hundra bath i min sko. väldigt lyckat :P
Vi var ett väldigt stort gäng men vi alla lyckades splittras upp, till slut var det typ bara jag, Ellie och Pekka (tror pontus försvann med en thaiare och dem andra var väl bara trötta eller något) och vid fem kändes det som att det var dags att käka donken och dra hem.

Dagen efter när vi äntligen hade klivit ut ur sängarna gick vi ut för att käka donken igen och hamnade på ett varuhus som heter Robinsson där jag och Ellie köpte varsin väska. Sedan gick vi och dog i sängarna igen. Igår var även Cassandras sista dag här i Thailand och hon skulle komma över och duscha hos oss. Vi har ju haft turen att ha dvd-spelare i vårat rum och ett stånd med massa filmer 3 minuter bort från hotellet så vi satt och kollade på the Client List medans Cassandra fixade sig och efter vi sa vårt sorgliga hejdå gick jag och Ellionor till Subways för att käka och sedan tillbaka till hotellet för att kolla på the Fighter och en fransk film som heter heartbreaker. Godkänner alla filmer men älskade ingen av dem. Kommer troligen bli mer filmkvällar än utekvällar här tror jag, hehe (a)

Idag har vi käkat på subways igen och så fort vi är klara här blir det vårat första gympass på hela resan. Fast kommer nog troligen bara köra kondition. Efter vi har duschat och allt så tar vi oss på skytrain för att kolla shopping och eventuellt klippa oss.

Cassandra, du är redan saknad här. Syns om ca tio dagar babe!
PUSS!

Update:
-Blivit så brun att en indier frågade om jag var för indien och när jag sa sverige så tog han fram sin arm för att jämföra och vi var typ identiskt bruna. Fast själv så känner jag mig fortfarande inte så brun.
-Mitt tusenfotingsbett som jag fick för typ 18 dar sen och var nästan helt läkt för två dar sedan, har börjat svullna och klia och ingen kan säga till mig varför.
-Jag fjällar ÖVERALLT!!
-Endast går ner 2-3 kilo, vilket jag gjorde vid tredje veckan så tror inte att jag kommer gå ner mer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0