And so we shall feast!

Nu är det banne mig dags för ett nytt inlägg!
Grillfesten i lördags var as rolig, eller festen var inte så rolig men jag hade skit. Lite mer än hälften tog det ganska lugnt för att dem skulle jobba dagen efter, men vi som inte skulle jobba körde hårt och när dem flesta drog in för att kolla på eurovision stannade vi fyllon ute på altanen och satte på hög musik. Nån gång under kvällen/natten drog jag jag, David W, Helena och Isak till tegel där vi drack vidare och blev fullare. Kvällen gick skit fort och innan jag visste ordet av det var det stängning och man vinglade hem.
Igår gjorde jag inte mycket, var sjuuuukt bakis, huvudvärken var inte att leka med och när jag satt på bussen på väg till Tara så ville jag bara spy. Men mot kvällen mådde jag bättre och kunde äntligen få i mig lite mat.
Apropå mat så är jag pisshungrig, har ätit läskigt lite idag så skulle inte banga på en fet kebabtallrik, men mamma ska laga mat snart så får väl nöja mig med hemlagat :P

Men ska klämma i mig något litet nu medans jag väntar, sen blir det senaste desperate housewives och community. Har jobbat idag och ska jobba imorn så tänkte slagga runt 10. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0