Äntligen utgång!

Halloj :D
Igår var jag med Ellionor och hade det jätte mysigt. Pratade mest men hann även med Pearl Harbor. Ellie hade aldrig sett den så det var ett självklart filmval. Tyvärr hade jag glömt hur lång den var och blev inte läggdags för mig för än typ halv 12.
Idag jobbade jag och det var fan inte nådigt. Var helt slut i kroppen och mina fyra timmars sömn per natt hann ikapp mig. Idag ville jag bara sova eller lala runt. Sköna var typ att det var helt dött idag så kunde spendera mycket tid med att snacka med dem på jobbet och bara chilla och även fast jag har var sjuuukt otaggad idag och ville bara att min helg skulle börja så gick dagen fan fort.
Klart att jag är lite trött just nu men ignorerar det för ikväll blir det utgång! Harry B James med Magda, Wille, Blaff, Mackan och nån vän till Mackan. Ska bli sjukt kul och bara längtar till att min buss ska komma snart så att jag kan dra till Wille och börja föra.
Nu är det bara 2 min kvar tills jag ska dra så dags att sätta på sig dojjerna! :D PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0