En månad kvar, sen rullar det in

Idag var jag på jobbet (big suprise). Stod i byggkassan som ligger i ett litet avskilt rum i byggavdelningen. Brukar vara ganska ensamt där men killarna på avdelningen var duktiga på att hålla mig sällskap. Fick låna en Oscars mobil som hade spotify och störde kunderna med lite hårdrock, det är det ända som piggar upp mig klockan 7 på morgonen ^^. 
Jag har ju då ingen mp3 och kan max ha ca 20 låtar på min mobil, kind of sux men tror det blir mitt första köp när K-rauta lönen kommer. Hade hoppats på en liten lön från viggbyskolan idag men den kommer troligen på fredag så nu har jag lånat ännu mer pengar av mamma. Back 6000 kr, låter bra va? ;) Men den får hon.. en månad, eller två, eller tre (a)
Längtar tills min riktiga lön kommer, då ska det shoppas och detta är vad det kommer shoppas:

1 mp3, typ ipod shuffle för ca 500kr
1 par tyg skor
Ballerinor
Skor med kilklack
Toppar & Klänningar
1-2 par Jeans
Springskor
Underkläder
Smink & Smycken
Allt det plus mat och sprit kommer göra mig as fattig på typ en vecka. PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0