HAJ HAJ :D

Halloj Halloj, hem efter en seg dag på jobbet. Var typ helt dött pga av pissvädret så satt mest och snurrade runt på stolen. Har övningskört med en körskola idag, och blev så jävla sur att han dömde saker som han visste var bara pga av att jag hade aldrig kört med en sån pissbil förut. Och så började han snacka om flera lektioner. Visste iofs att han skulle göra det för att dem vill bara tjäna pengar.
Nu vet jag iaf vad jag ska öva på tills provet, inga fler lektioner!
Veckans planer blir jobb och Harry B James med Magda på fredag och nånting med Tara på lördag. Ska försöka att inte spendera så mycket av min pyttepyttelilla lön ^^
Nu ska jag klämma i mig en kokhet lasagne och spela facebookspel. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0