Hard work work work

Gaah blogga!!
Nu ska vi tänka, vad har jag gjort under veckan?..
I måndags jobbade jag och sen dog jag, eller juste, träffade Anton en stund oxå. På tisdagen jobbade jag sen var jag med Magda och kollade på film och serier. 
Var ledig på onsdagen så drog med Magda till ungdomsmottagningen och på kvällen kom Tara till mig, vi pratade och kollade på film.
Igår var jag oxå ledig så då skrubbade jag och Tara taket och kollade på ännu mer filmer, blev tyvärr ganska sent för oss, somnade inte för än halv ett vilket inte funkar så bra när man ska upp halv 5 dagen efter.
Med fyra timmars sömn kan jag inte säga att det var så kul att jobba idag. Hade dessutom jätte ont i benet och åt ingenting. Nu är jag självklart helt slut så ska äta, kolla på serier och slagga rätt tidigt. Imorn blir det jobb och sen leka hemma hos Ellie. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0