It's all about the food!

Imorn efter jobbet åkte jag till Ellionor, kollade på film och var så onyttiga vi kunde vara. Planerna var jacuzzi ute på hennes altan men jag tror att vi båda var för sega för det. Sov över och hade det jätte mysigt :)

Idag har jag så klart jobbat men idag flög tiden iväg så det var skönt. Är på ovanligt bra humör idag som Magda ska få uppleva så fort hon kommer hit. Då blir det massa avsnitt av Gossip Girl säsong 4, Coca Cola och grönsaker med dipp.

Har blivit sjukt onyttig, eller det har jag alltid varit, men nu känner jag inte lika mycket skuldkänslor. Eftersom vi börjar så tidigt och har så sena luncher så äter jag knappt något. Man kan väl säga att jag äter lika mycket på en måltid som man ska under en hel dag.. Kind of sux med tanke på att jag älskar mat. Men imorn är jag ledig så då ska jag äta, ska äta en MASSA! :D

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0