Jobb jobb jobb

Shit vad trött jag är, kan iofs vara för att jag gick upp klockan 5. 
Första dagen på nya jobbet var grym. Träffade massa nya människor, än är jag långt ifrån att ha träffat alla som jobbar där, och alla var jätte trevliga. Fick följa efter en tjej som heter Elin hela dagen, 25 år och jätte gullig. Hon lärde mig jätte mycket av kassan men än skulle jag aldrig våga stå där helt ensam.
Det kändes jätte bra att äntligen jobba, även om jag var piss trött och även om det var lite småtråkigt ibland, jag gjorde någon nytta iaf, eller rättare sagt, jag gjorde något över huvudtaget.
Bäst av allt med K-rauta är nog alla snygga killar som jobbar där och alla snygga byggare som kommer hela dagen, det är ju kul att ha något att titta på under dem 9 timmarna man spenderar där ;)

Efter jobbet så ville jag slippa skicka gamla sms-biljetter så promenerade till mammas jobb. Trodde att det skulle ta max 20 min men jag hittade inte riktigt och tog nog en del omvägar. Tog mig iaf en timme att promenar dit och då var jag helt slut. När jag äntligen kom hem la jag mig i soffan och dog.
Kul event idag btw, Onoff på Kungsgatan ringde nyss och frågade om jag ville komma på intervju. Lite roligt att jag har knappt skickat cv:en sen jag kom hem från Thailand, typ max 15 st och ändå fått två intervjuer, på bra ställen oxå. Som mamma sa, jag har en jävligt bra tur ^^

Tycker synd om er, nu kan ni bara få höra mig och mitt jobb. Lovar att jag ska försöka snacka så lite som möjligt om det. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0