Masterchef? Ne inte riktigt

Heluuuu!
Idag har jag varit ledig, sjuuuukt skönt, har bara kollat på massa gossip girl hela dagen. Försökte vara duktig och sola lite, men blev uttråkade efter typ 5 min så drog in igen. Har även läst ur teoriboken så har inte varit helt värdelös idag.

Igår var jag med Ellie efter jobbet, vi kollade på Vampire Diaries och Ondskan och bara pratade. Hade inte träffat henne på över två veckor så var jätte härligt. Vi var uppe till typ 4 och jag trodde att jag skulle lyckas gå upp runt 10, istället vaknade jag halv ett av att mamma ringde. Inte så bra att gå upp så sent idag när man ska upp innan fem imorn :P
Fick skum smärta i revbenen igår natt, kunde knappt andas utan att det gjorde ont. Det höll hela natten och idag gör det ont när jag antränger mig, hostar eller skrattar. Hoppas som fan att det är borta tills imorn "/

Annars idag så har jag lagat en Gi-lasagne med squash istället för dem där lasagnebladen. Saknade en deeeel grejer från receptet (tror det ända jag har med från självaste receptet är squash och köttfärsen) så fick improvisera, t.ex. istället för krossade tomater så hade jag tacosalsa i och istället för lagerblad hade jag morot i. Kryddvalen var inte heller det bästa och saknade både grädde och mozzarella så tog mjölk och keso istället. Har inte smakat nån gång så ska bli intressant att smaka när den är klar, just nu är den ugnen ^^

Ska självklart fota och förhoppningsvis lägga på bloggen idag, annars så kommer den imorn. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0