Sunshine

God morgon :) 
Sitter i köket och lyssnar på härlig sommarmusik. Mitt önskade sällskap kom över igår men är blev ganska sent så även om jag gick upp vid 9 så är jag ganska seg och trött.
Om ca en halvtimme kommer Pontus och hämtar upp så ska vi åka till jobbet. Inte så jätte taggad på att jobba idag,
skulle gärna vilja åka till typ stan och njuta av det härliga vädret. Det som håller mig mest motiverad nu är att även om jag missar typ hela sommarn är ju att man får en finfin lön.
Det är lite av en ond cirkel man upplever just nu däremot. Hade jag inte jobbat skulle jag ha tid men inte råd att göra något, men nu när jag jobbar kommer jag ha råd men inte tid att hitta på något. MEN jag kommer ha råd att shoppa och äta ute. Vad jag ska spendera nästa månad :D

Idag har Tara sin skiva som jag vill jätte gärna på men slutar inte för än kvart över åtta så kommer inte hinna hem emellan och måste åka hem senast typ 12 eftersom jag jobbar imorn. Tror att det blir bara middag, film och sen slagga för min del.
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0