The day after

Pigg och glad..NOT! 
Däremot nöjd, festen blev väldigt lyckad, inget gick sönder och inga klagomål och jag hade skit kul. Blev lite mer än tänkt, skulle var max 30 pers, vi blev över 40... Men kände nästan alla och dem få jag inte kände var as trevliga och roliga. 
Idag var väl inte lika lyckad, helt svag i hela kroppen och ville inte röra mig från soffan. Tack gode gud var Magda och Patricia här och dem var lite piggare än mig. Dem var as gulliga och lät mig ligga kvar i soffan medans dem vandrade till pizzerian och köpte hem kebab till mig.
Nu är jag lite piggare så efter att tjejerna drog hem så började jag plocka undan det som var kvar och gick till lidl och pantade. Har precis moppat halva huset, är lite lat så tog bara där jag tyckte att det var smutsigt (a)

Resten av dagen ska spenderas med film efter film och Vampire Diaries. Ska ladda upp ordentligt inför min första dag på jobbet. Allt gick så snabbt så jag har knappt fattat att jag börjar imorn :P

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0