What a weekend

God morgon och glad morsdag till alla mammor där ute :)
Harry B James i fredags var jätte kul och jag såg fram emot efterfest hos Wille. Tyvärr slutade det ganska dåligt. Hoppade ut ur taxin i farten när vi var två meter från framme och spydde som ett djur. Hade somnat i taxin och när jag vaknade kom det som en chock "/ Och när vi kom till Wille hann jag bara äta innan jag däckade i soffan.
I know, fun information :P

Igår mådde jag ganska bra, förutom den heeeemska huvudvärken jag hade nästan hela dagen. Blev pizza till frukost och grillat kött med potatis till middag och efter det kom Tara över. 
Vi kollade på tv, drack öl och vin och runt 9 tog vi oss till Medis för att sätta oss vid någon bar. Tyvärr visades det fotboll typ överallt så kom fram till att vi drar till Gamla stan istället och kollar krogarna där. Slutade med att det blev medusa. Var där för året men då var det ganska dött men den här gången var det packat med folk och sjukt snygga killar. Måste säga att val av rockmusik är mycket bättre än Harry B's.
Tara och jag blev förälskade i Medusa så dit ska vi fler gånger :D

Idag verkar bli en ganska ensam dag, mamma drar till nån kompis och mitt önskade sällskap verkar inte så intresserad. Men är nog lika bra, kan jag städa, kolla lite på film, äta morotstårta och bara ta det lungt. Imorn börjar en ny vecka med 6 dagars jobb :P PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0