2 veckor senare :)

Eftersom Magda tjatar så så kan jag väl klämma in ett blogginlägg.
Två helger sen var jag i sthlm med pingu. Vi bodde hemma hos mamma men var mest ute och träffade hans och mina vänner, så som Magda, Liz, Cassi och Ellie.
På söndagen drog vi på sjöslaget. Kryssning för högskole/universitetsstudenter från hela Sverige. Var jätte kul, nyktrare än vanligt men hade kul. Firade även Pingu som fyllde 23 på måndagen. 

Sen har det varit skola, tror iofs att jag bara var där på torsdagen så vet inte riktigt vad jag gjorde förra veckan nu när jag tänker efter...
På helgen kom Magda till mig iaf :D Vi drog på kåren där dem hade bad taste - tema (klä sig så osmakligt som möjligt). Blev överdrivet packad (jag av nån anledning alltid blir när jag är med Magda) och hade sjukt kul! :D
Lördag blev myskväll och på söndagen bjöd vi Pingu på tacos och sedan åkte hon tillbaka till sthlm :(

Den här veckar har jag varit sjuuukt flitig! Varit på alla föreläsningar (förutom elen som vanligt) och stannat kvar och pluggat matte ända till 7-tiden. Och så har man varit i skolan från 9 så det kallar jag flitigt som fan :D
Imorn blir det programmering vilket jag ännu inte om jag ska gå på eller inte, vi ska bara labba vilket man kan göra när som och jag känner att jag måste fokusera på matten just nu, har tenta på hela kursen om typ 1½ vecka "/

Mer än så finns det väl inte att berätta, försöker blir hälsosammare men när jag glömmer matlåda så blir det oftast kebab eller pizza och jag glömmer min matlåda lite mer än vad jag borde..
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är så uttråkad att jag funderar på att gå och lägga mig.. PUSS

Kommentarer
Postat av: maggan

hej älsko, här ska du få lite blogg tips av the master :)



1. tanka "camera360" appen så får du fina bilder

2. fota mycket så att vi från storstäderna förstår hur litet och mysigt västerås är

3. berätta om hur det går i skolan, hur du trivs och hur du känner inför framtiden

4. visa hur lägenheten ser ut ( STÄDAD HAHA ) så att vi alla kan få vara lite avis över att du bor själv....... ( buää jag vill också )

5. skriv om hur mycket du älskar mig och vill ha mig där heeeela tiden !

6. berätta om din nya boyfriänd

7. visa ditt xbox och dina spel ( i wanna play mortal combat... buää )

8. fota dig själv, va lite ego förfan ! outfitbilder gillar alla också.

9. visa vad du äter, det gillar alla :)

10. fota och visa allt du köper. iaf jag är fett intresserad !



11. BLOGGA MEEEERA, jag vet att du har FETT mycket fritid !!! ;)



love u <3

2011-10-24 @ 15:05:50
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0