Recap

Glömmer hela tiden bort att jag ska blogga men men, bättre sent än aldrig.
hmm.. hänt sen sist? 
Har ännu inte gått på nån innebandyträning, är BÄST på att komma på ursäkter om varför jag inte ska gå, men jag ska gå nån dag, jag lovar ^^
I fredags var jag på kåren för att festa och dansa men det slutade med att jag dels blev för full och fick jätte ont i kroppen och fick vandra hem helt själv efter typ 90 minuter..
I lördags skulle vi fira Finland men efter typ lika lång tid där så fick jag skit ont i kroppen och åka hem..
I söndags.. då var jag i skolan och pluggade en massa matte, sen gick jag till pingu och pluggade ännu mer matte och i måndags så skrev jag tentan för matten, mindre kul ^^ 
Det blev film, städa och laga chicken tikka masala när jag kom hem, sedan hämta pingu, äta maten, äga honom på mortal kombat och slutligen film och vampire diaries.
Kort och gott om dagarna ni har missat :) 

Idag så blir det programmering, mer programmering, möte och ev. Innebandy  PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0