Geek-day...

Hej hej igen :)
Rååååkade missa min el-lektion idag men sitter hemma hos Jonatan just nu och försöker lära mig programmering just nu.
Jag hade aldrig programmerat i hela mitt liv tills jag började här och nu har jag gjort det två gånger. Att försöka göra en as jobbig labb med flera delar när man aldrig har programmerat innan är sjukt svårt och även fast alla försöker lära mig så förstår jag INGENTING. 
Men det är något som måste göras, vet bara inte hur...
När jag är klar med min labb så ska jag fira med att köpa ett x-box :D har haft ett sega i 20 år nu så känns som att det är dags för en uppdatering. Har velat mellan x-box och ps3 men nu har jag bestämt mig, det blir ett x-box! Bara för att alla andra har det :D haha

Blir nog hemma hela dan hos Pingu (Jonatan) idag men åker hem mot kvällen tror jag för att installera hehe (a)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0