I suck!

Sitter i datasalen, lyssnar på musik och låtsats att jag har den blekaste aning om vad jag håller på med..
Nej jag kan inte programmera och det går för fort! This sux...
Å jag är trött...
Skulle lägga mig runt 9 igår men allt blev så försenat, var hos Pingu med några till typ 5, sen drog vi till netonet och när jag kom hem handlade jag och gjorde as skum mat som sjuuuukt gott. Jag börjar tro att jag har lite av en talang inom matlagning, fast jag inte har någon aning om vad jag gör oftast.
Iaf, när jag äntligen var klar och klockan var runt 8 så bestämde jag och Pingu att han skulle komma över till mig för att kolla på stepbrothers på tv. Hann spela ca en halvtimme på min nya xbox 360 innan filmen började å sen vid 12 somnade jag "/

Ville inte stiga upp men skulle redovisa labb1.. Sitter med andra uppg på labb2 nu och kommer inte nån vart alls, har väntat på hjälp i typ en halvtimme och tror att det döljer ytterligare en halvtimme "/
Studiemedlet kom idag och så fort klockan blir 12 ska jag cykla iväg mot stan och äta asiatisk, ev.sushi buffé med Pingu. MUMS! Ska kaaanska fira två människor jag aldrig har träffat förut, men.. känns lite fel ^^ Blir iaf krök ikväll har. Första utgången sen jag slutade röka.. Kommer bli ett jävlans helvete, men men, snart 7 dagar rökfri :D (and i hate it)

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: maggan

woooow duktig tjej som slutat röka :D :D maten såg förövrigt SJUKT ÄCKLIG UT ! jag förväntar mig god mat när jag kommer hem till dig 14 oktober. :D <3

2011-09-23 @ 12:02:54
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0