Innebandy??

Några dar sen sist och nej det är inte för att jag har varit för upptagen, det ända man gör är att plugga och kolla på tv :P bara för lat för att gå in på datorn ^^
Var i sthlm i lördags på barnkalas och träffade släkten, var jätte trevligt men var tvungen att åka tillbaka till västerås samma kväll "/
Hade filmkväll i söndags med några från klassen, bjöd även på tacos. Var jätte trevligt men var tvungen att avsluta vid tolv-tiden eftersom vi hade viktig matte dagen efter.
Igår var första gången jag var hemma sen i söndags och det visade sig att min nyckel inte passade till lägenheten, i ren panik sprang jag ner för att hitta hyresvärdens nummer men tur var så hittade jag självaste honom vid entrén. Visade sig att dem hade bytt lås på alla lägenheter i min byggnad och gett ut lappar om det, men har man inte varit hemma så missar man lätt sånna lappar ^^
Han öppnade iaf åt mig (thank god) och mot kvällen kom Pingu och kollade på Ponyo och spelade mortal kombat med mig :D
Idag har jag haft matte till 12, sen drog jag till pingu och än är jag kvar. Men ska rulla hem strax, ska städa lite och packa ner lite grejer. Vid fem ska jag tbax till skolan för att plugga och vid sju ska jag spela innebandy, yaaaaay :D
Har köpt skor och klubba och är relativt taggad ^^ kul som innebandy är så ändrar det inte att jag är super super super lat. Men ska ta mig i kragen, måste fan börja röra mig lite. Kommer bli stor som ett hus annars, 90 kilo nästa typ :P
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0