Till Maggan!

Efter mycket tjat så får min älskade vän äntligen sin vilja fram, ett blogginlägg ska skrivas!
Som mina vänner vet så flyttade jag till västerås för ca 3 veckor och två dar sen. Under dessa tre första veckor har vi haft nollning måndag-lördag och ett få tal lektioner som jag har mer eller mindre varit aktiv under ^^ 
Jag minns inte riktigt vad vi har gjort under nollningen men det kan även vara för att jag har supit varje dag och misst några hjärnceller (a)
Skit kul har jag haft iaf. Jag kan lugnt säga att dessa tre veckor har varit de bästa i mitt liv och jag fattar inte varför jag har varit orolig över att flytta hit. Okej, västerås är nog världens tråkigaste stad men mina vänner här gör allting mycket roligare. Lägenheten börjar se bra ut, har lagat med TRE hela gånger sen jag flyttade och sovit där ca sju gånger... 
Även fast jag trivs bra här så saknar jag mina vänner och min släkt hemma i sthlm, skit mycket!! 
Speciellt mina tjejer, bara en massa pojkar här :( 
Nu hinner jag inte skriva mer, sitter under på en föreläsning om programmering just nu och som vanligt lyssnar jag inte och som vanligt fattar jag absolut ingenting ...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0