Helt onödigt inlägg :P

Ibland måste man bara få ut sina tankar och vart annars än sin blogg som typ bara två pers läser.
Förutom en en-timmes lektion vid ett så har jag bara suttit hemma idag. I min tomma lilla lägenhet, ensam, i en pytteliten stad som än inte känns som hem.
Förutom Pingu så finns det inte mkt för mig här i västerås; jag pluggar en 5-årig linje till något som jag inte ens är säker på att jag vill bli (visst att kunna göra en robot är sjuuuukt coolt men vill jag spendera hela mitt liv med det vet jag inte) och jag har inga nära vänner.. Visst, jag har sjukt härliga klasskompisar, där alla är killar, vilket är okej men..  Jag vill ha en riktigt vänskap här, någon som jag alltid kan ringa och som kan träffa mig när jag vill komma ifrån..
Nu babblar jag bara på, det jag vill komma fram till är att jag saknar sthlm, eller nej, jag saknar mitt liv i sthlm. Jag saknar min familj och jag saknar mina vänner, som bara den. Innan jag flyttade så var det fullt upp med att träffa dem och nu så är jag antingen i skolan, med min pojkvän eller helt ensam... Sjukt patetiskt liv..
Aja, LCHF går bra, eller tror mer att det är att jag har blivit sämre på att äta och slutat med skräpmaten. Går iaf ner, sjukt sakta men ner.
I söndags vägde jag 59.8 kilo, YAY minus 2 gram xD. Jag tror att om jag vill se lite resultat så måste jag röra på mig, såååå jobbigt ^^ jag som är liksom vääärldens lataste :P
aja nog om depp och failure, nu ska jag försöka sova så att jag kan göra nått vettigt av min dag imorn :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: anonym

heeeeeej :D

i can be your friend!

2012-02-16 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0