illailla

uttråkad som fan av allt plugg så tänkte jag klämma in ett litet inlägg idag :) 
LCHF förra veckan gick åt helvete, om jag ska klara det här så måste jag sluta dricka (speciellt öl) och sluta fylle/bakis käka. Kommer aldrig kunna vänja av mig från kolhydrater och få ett stabilt humör och mer energi. 
Eftersom det har blivit mkt växling med kolhydrater och fett så har det gjort mig rätt deprimerad ibland, vilket suger som fan!
Jag vill ju självklart gå ner i vikt men jag vill mest av allt må bra. MEN jag har inte gett upp än, inget speciellt händer den här veckan så jag ska köra hårt och min nästa ursäkt ska inte bli för än nästa onsdag då lilla jag fyller 21 år :O 

Vikt denna vecka (vecka 3) är ca 60, glömde väga mig innan frukost (a) Så har inte gått ner något sen förra veckan, kanske ska sluta drömma om 2 kilo per vecka och satsa på ett kilo per vecka, speciellt eftersom jag inte rör mig.
Funderar på att köpa en rockring med vikter, det är roligt och ansträngade men lite för dyrt för min ekonomi just nu, om jag får lite pengar till min födelsedag kan jag nog köpa en :) Funderar även på att köpa dem dära runkstavarna från tv-shop som ska tydligen ta bort gäddhänget. Hatar min armar mest av allt just nu, å det kommer bli jobbigt att gå med koftor på sommarn så skulle gärna vilja bli av med hänget tills dess ^^ eller aa det är mer tjockisarmar än gäddhäng ^^

Ikväll blir det mozzarellafyllda baconlinade kycklingfileér med en fräsch sallad, om det inte blir helt katastrof så tar jag foto :) PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0