LCHF! :D

Halloj! Tillbaka efter en låååång tid!
Började med LCHF på måndag med min Pingu för att se om det verkligen funkar, har gått upp för mkt i vikt sen jag började studera å vill gå ner i vikt utan att förlora en massa energi. Jag börjar med LCHF och så fort jag orkar lyfta men lata röv ur soffan ska jag börja träna igen så att man får en finfin kropp till sommaren :D
Så nu kommer min blogg för det mesta handla om min "diet" och ja jag kommer troligen fuska lite då och då, drack t.ex. en 33cl cola igår (min största svaghet), men inga kolhydrater än! (min näststörsta svaghet)

Vi vägde oss i måndags, tyvärr på kvällen med lite kläder på, och vägde då ca 61,5 vilket är det mesta jag har vägt under hela mitt liv. Planen är att väga mig varja måndag men fuskvägde mig igår på kvällen och vägde då under 60 kilo vilket jag inte har gjort på många veckor så dieten funkar redan! :D

Ikväll ska jag och Pingu göra oopsies och blåbärspaj LCHF-style så kommer lägga upp bilder! :D

Jag tror att det här kommer gå riktigt bra, speciellt eftersom jag har en pojkvän som säger åt mig varje gång jag vill fuska (a)
Ska även försöka blogga lite om min vardag å så oxå, men händer sällan något så blir inte mkt ^^

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hej! Va kul att du gillar bloggen :D Jag har syndat nu en vecka då jag varit på skidsemester, så bökigt att hitta bra mat när man äter ute där... Men då kunde jag sätta mig ner och verkligen gå igenom boken som jag köpt om LCHF och nu på Måndag börjar allvaret, så då kommer det förhoppningsvis komma lite rullande inlägg om dieten :) såg att du hade fått igång bloggen igen, bra gjort! ;)

2012-01-21 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0